Pagina's

woensdag 17 april 2013

Ware Liefde

Elke dag kom je bij mij.
Wat moest ik ook zonder jou?
Voor jou maak ik tijd vrij,
gewoon, omdat ik van je hou.

Je bent er voor mij altijd daar
in tijden van vreugde en tijden van pijn.
Je herkent bij mij ieder gebaar.
Je bent er voor problemen groot en klein.

Je weet altijd precies wat je moet zeggen.
Ieder woord die je zegt is er één die me raakt.
Je weet de vinger op de zere wond te leggen
alsof je hetzelfde allemaal hebt meegemaakt.

De gevoelens van ‘nee dank je’ naar ‘graag.’
De tempowisselingen van snel naar traag.
De betekenis van scherp naar vaag.
De tonen van hoog naar laag.

Zetten mij emoties het op een loop
en maak ik mezelf weer eens ziek,
dan geef jij me altijd weer hoop.
Ik kan geen dag meer zonder muziek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten