Pagina's

woensdag 24 april 2013

Stiekem Verliefd

Ik ben geen echte opvaller,
eerder rustig en verlegen.
Maar jij bent wel een knaller
en opgewekt, daarin tegen.

Je was al zo vrolijk en frivool
toen ik je voor het eerste zag
lopen bij ons op school.
Het mooiste aan jou is je lach.

Maar ook die lange haren
en die schittering in je ogen.
Ik zou uren naar je kunnen staren
en dat is niet eens gelogen.

Dat doe ik dan ook wel eens gauw.
Er zitten nog wel eens mensen voor,
maar dan kijk ik toch naar jou,
stiekem, tussen alle mensen door.

Omringt van lessen, p-taken en boeken
heb ik op school toch altijd het verlangen
om jou te gaan opzoeken
om een glimp van je op te vangen.

Vaak ben je gelukkig wel dichtbij.
Je bent een leuk meisje met een leuk gezichtje.
Als ik je zie dan word ik weer helemaal blij
en daarom voor jou dit gedichtje.

Als je weet dat ik jou bedoel
en je weet wie ik mag zijn.
En misschien begrijp je wat ik voel,
dan geef je mij hopelijk een sein.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten