Pagina's

maandag 15 april 2013

Lach (Herschreven Versie)

Of ik me nu goed of slecht voel van binnen,
zonder mijn lach kan ik niets beginnen.
Mensen voor de gek houden is al jaren gelukt
door de simpele schijn die iedereen bedriegt.
Mijn lach is gewoon een vals product
dat iedereen met groot gemak voorliegt.

Ik tover een lach op mijn gezicht.
Mijn lippen, ze worden groot.
Mijn tanden, ze worden ontbloot.
Niemand vraagt zich af wat eracht ligt.

Ik houd door deze lach die ik aan mensen geef
de controle over het wereldje waarin ik leef.
Het is deze zelfde lach die toon ik altijd.
Het is deze zelfde lach die doet soms pijn.
Het is deze zelfde lach die wil ik nooit meer kwijt.
Het is deze zelfde lach waardoor ik mezelf kan zijn.

Ik tover een lach op mijn gezicht.
Mijn lippen, ze worden groot.
Mijn tanden, ze worden ontbloot.
Niemand vraagt zich af wat eracht ligt.

Mijn duivelse demonen zal ik wel verslaan.
Alle pijn en verdriet, ik kan het wel aan.
Maar als mijn vechtlust ooit verslijt,
je ziet dat mijn lach verdwijnt
en ik verlies deze eeuwige strijd.
Dan hoop ik dat jij voor me verschijnt!


Origineel Gedicht

Geen opmerkingen:

Een reactie posten