Pagina's

vrijdag 12 april 2013

Lege Woorden (Herschreven Versie)

Ze zeggen oude liefde roest niet.
Dat geldt ook voor liefde van toen
die nu nog binnenin me zit als oud verdriet.
De liefde die begon met die eerste zoen.
Met blozende wangetjes en rooie oortjes.
In mijn hart deed je een vuur opsteken
door al die mooie zoete woordjes
die uiteindelijk leeg te zijn gebleken.

Ik had het nog niet in de gaten
of het spel was over en je stopte ermee.
Ik werd helemaal alleen achtergelaten,
maar multiplayer kan niet zonder speler twee.

Gebroken, aangeslagen en voorgelogen,
omdat ik dacht dat je het menen zou.
Eenzaam, aangetast en bedrogen.
‘’Ik beloof dat ik voor altijd houden zal van jou.’’
De woorden steken nu in mijn hart.
Al die valse beloften, al die vuile woorden.
Het is de waarheid en die is nu hard
bezig om mijn dromen te vermoorden.

Dat oude verdriet
dat doet zoveel pijn,
dat roest nu niet
omdat je niet eerlijk kon zijn.
Want ik dacht dat je het menen zou:
‘’Ik beloof dat ik voor altijd houden zal van jou.’’


Origineel Gedicht

Geen opmerkingen:

Een reactie posten