Pagina's

maandag 22 april 2013

4x11

4x11= 44 ontwikkelingen.
Met elk gedicht zet ik stappen.
Sommige gedichten hevige belevingen
anderen zijn weer flauwe grappen.
Elk gedicht is een manier van expressie.
Voor mij is het een vorm
van een zelf-therapie sessie.
Eerst was er de stilte voor de storm
maar nu ben ik gaan knallen.
Daarom mag ik niet klagen.
Want waar ik eerst lang aan het vallen
was, word ik nu weer gedragen.
Ik wil je meenemen terug in de tijd,
dan gaan we samen sterren kijken.
Dan zie we al de droevigheid
van alle acteurs die nep blijken.

Lees je dit voor het eerst
dan zal dit wel wat gek wezen.
Maar voor de genialiteit die het beheerst
moet je eerst ook de rest gaan lezen.
Dan snap je wel de verwijzingen hier.
Dus neem lekker de tijd voor jezelf
en geniet met plezier
van 4x11.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten