Pagina's

dinsdag 15 januari 2013

Meisje Met De Staart

Mooi meisje met de staart,
zie je mij niet die naar je staart?
Stiekem kijk ik. Ik gluur
naar je haren tot in je nek
en jouw prachtige postuur.
Je maakt me helemaal gek.

Mooi meisje met de staart,
niemand die jouw schoonheid evenaart.
Ik zie je wel snel lopen
met het plezier van een kind.
Mijn mond valt ervan open,
terwijl je haren wapperen in de wind.

Mooi meisje met de staart,
weet dat mijn liefde voor jou niet bedaart.
Je bent zo elegant en gracieus.
Mocht ik je maar berijden.
Schoonheid tot in het puntje van je neus.
Wat wil ik graag mijn leven aan jou wijden.

Mooi meisje met de staart,
zie je mij niet die naar je staart?
Plots zie je me wel staan
en maak je een boel herrie.
Ik wou geen angst bij je inslaan.
Je bent ook zo’n mooie merrie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten