Pagina's

zondag 6 januari 2013

Levensvragen


Wie ben ik…

...Om te zeggen oorlog is verkeerd?
...Om te oordelen wie het land het beste regeert?
...Om te zeggen wat je doen moet?
...Om te bepalen wat is kwaad en wat is goed?
...Om te zeggen doe het nou zo?
...Om de spotlights te stelen van een ander zijn show?
...Om je op je fouten te wijzen?
...Om iemand de hemel in te prijzen?
...Om te klagen over vrouwen?
...Om niet te gaan trouwen?
...Om mensen te vertrouwen?
...Om een toekomst op te bouwen?
...Om voor mijn rechten op te komen?
...Om te durven dromen?
...Om mijn eigen mening te vormen?
...Om mij te houden aan jouw normen?
...Om andermans geloof te bekritiseren?
...Om me niet te bekeren?
...Om je advies te geven?
...Om mij te bemoeien met het leven?
...Om mezelf eens te belonen?
...Om mijn ware ik te tonen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten