Pagina's

zondag 10 november 2013

Verboden Liefde

Ze zaten nogal opgekropt,
mijn gevoelens voor haar,
maar ik had ze veilig weggestopt.
En toen was je plotseling weer daar.

Een lange dag was bijna voorbij
en plotseling was je daar weer.
Je riep enthousiast naar mij
en mijn hart ging opnieuw tekeer.

Je bleef zitten op korte afstand
en ik moest wel naar je staren.
Je bent dan ook zo charmant
met je leuke lach, mooie ogen en lange haren.

Achteraf kwam je nog bij me staan
en we waren nog wat aan het napraten.
Toen raakte je me ineens aan
en wilde ik je niet meer loslaten.

En nu lig ik wel te gapen
op kalme regenachtige nachten,
maar ik kan niet meer slapen
want jij bent in mijn gedachten.

Mijn gevoelens, die houd ik binnen,
want zo houd ik mijn verboden liefde geheim.
Ik kan alleen mooie woorden verzinnen
en deze zetten in een lange rijm.


Je hebt je ziel al verkocht,
je hartje is al gestolen.
Jij vond al dat wat je zocht
en ik blijf nog ronddolen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten