Pagina's

donderdag 15 november 2012

Stop! Heel Even...

...kon dat maar eens

Shit, klote, godver, kut
Niemand ziet hoe diep ik zit in de put
Ook mijn schuld, ik geef geen kick of gil
Het is niet zo dat ik het niet anders wil
Ik wil ook gehoor geven aan mijn grootste lust
Wat ik nu wil is eindelijk eens wat rust
Maar ze duwen je altijd weer naar voor'
''Niet stoppen! Ga verder! Ga door!''
Waarom blijft iedereen me maar beletten
Om alles weer op een rijtje te zetten
Uit elkaar
Ach zo steekt de wereld in elkaar
De eerste is weg
Soms heb je nou eenmaal pech
Elf/één
Je zet jezelf er maar weer overheen
Het past niet
Waarom is er nooit iemand die iets ziet
Acht/negen
Ik blijf maar lopen door de regen
Zesentwintig/twaalf, tweede dag
Dat alles verscholen achter één lach

Mijn jeugd was niet fijn
Mijn toekomst zal het nooit zijn
Toch moeten we niet teveel kreten slaken
En er maar het beste van maken
Tik, tik tik. De tijd tikt nog steeds hoor
Dus vlug, sta niet stil, maar ga weer door!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten