Pagina's

woensdag 26 mei 2010

Ik Ken Een Meisje...


Een meisje waaraan ik me heb overgegeven
Een meisje waar ik verder mee zou willen leven
Een meisje ontzettend slim
Een meisje die lacht met de mooiste glim
Een meisje met de diepste ogen
Een meisje die iedereen zal mogen
Een meisje met het mooiste haar
Een meisje die staat voor iedereen klaar
Een meisje die is een lieve schat
Een meisje die heel veel liefde bevat
Een meisje erg mooi van buiten
Een meisje waar elke jongen wel op wil stuiten
Een meisje erg mooi van binnen
Een meisje waarmee ik wel wat wil beginnen
Een meisje die is niet verzonnen
Een meisje waarmee ik ook wat ben begonnen
Een meisje waarin ik altijd blijf hopen
Een meisje waarmee ik niet ben afgelopen
Een meisje al bijna een vrouw
Een meisje waarvan ik ontzettend houd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten