Pagina's

maandag 10 mei 2010

Een Gevoel Van Liefde


Op m’n bedje lig ik te gapen
Omdat ik nu probeer te slapen
Dat doe ik denkend aan jou gezicht
Dat inspireerde me tot dit gedicht:

Ik vond het erg fijn
Dat ik vanavond bij je mocht zijn
En al was het een kleinigheid
Een niet al te lange tijd
Het maakte mij echt super blij
Dat tijdje was alles waard voor mij
Vooraf had ik op niets gerekend
Maar het was die knuffel die veel voor me betekend
Ook de tweede en derde die daarna kwamen
Want knuffelen doe je samen
En die knuffels gaven mij een gevoel
Je weet misschien wel welke ik bedoel
Het gevoel wat meer zegt dan
‘Smoorverliefd zijn’ of ‘houden van’
Het gevoel dat door ups & downs wel eens op en neer veert
Het gevoel dat onze liefde symboliseert
Een liefde die bloeit
Een liefde die groeit
Een liefde die nooit stuk zal gaan
Die liefde daar werken wij nu aan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten