Pagina's

dinsdag 27 oktober 2015

Televisie Superster

Ik wil zijn:
De topsporter die iedere week wordt besproken.
De muzikant wiens video’s iedereen shockeert.
De held op het nieuws die is neergestoken.
De politiek leider die lastige vragen afweert.

Ik wil nergens meer rustig kunnen staan.
Ik wil door de menigte worden belaagd.
Ik wil dat mensen met mij op de foto gaan
en dat iedereen om mijn handtekening vraagt.

Ik wil doordringen bij iedereen in huis
zodat men van mijn bestaan af zal weten.
Als ik bij iedereen ben, op de beeldbuis,
dan zal niemand mij ooit nog vergeten.

Ik wil zijn:
De klokkenluider die alle geheimen verklapt.
De topchef die de grootste evenementen catert.
De komediant die over het dagelijks leven grapt.
De talkshowtherapeut die vele levens verbeterd.

Ik hoef slecht enkele minuten uitzendtijd,
want dan pak ik één ieder zijn aandacht.
En wie ik dan met mijn charme verleid
heb ik vervolgens volledig in mijn macht.

Mijn wil is de wet die ik bij iedereen opleg.
Daarmee is een betere wereld niet meer ver.
Iedereen moet wel luisteren naar wat ik zeg,
want ik ben de beroemde televisie superster.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten