Pagina's

zondag 11 augustus 2013

Moordenaar

Niemand die het ziet.
Ik lijk niet het gevaar.
Ze weten het nog niet,
maar ik ben een moordenaar.

Ik ben een rustig persoon.
Er is niemand die mij haat,
want ik doe altijd maar gewoon.
‘’Hij doet nog geen vlieg kwaad.’’

Je zou het niet verwachten,
maar in mijn hoofd sluipen
een aantal sinistere gedachten
die ‘s nachts mijn dromen inkruipen.

Het is inmiddels mijn lot,
iedere avond nieuwe horden.
Ik maak mijn dromen kapot
voordat ze nachtmerries worden.

Ik heb mij eraan gehecht.
Ik ben het die als eerste slaat,
want dit is elke avond mijn gevecht
en ik ben het die als laatste nog staat.


Ik kan het niet anders verwoorden.
Het gevoel is sterk en erg intens.
Ik houd van het moorden,
het maakt me een beter mens!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten