Pagina's

vrijdag 31 augustus 2012

Lach


Ik maak mijn lippen groot
Mijn tanden worden ontbloot
Ik tover een lach op mijn gezicht
Niemand die zich afvraagt wat erachter ligt
Mensen voor de gek houden is jaren gelukt
Door het tonen van dit valse product
Want let wel, het is de schijn die bedriegt
Net als mijn lach die iedereen voor liegt
Zonder die lach kan ik niks meer beginnen
Hoe ik me dan ook voel van binnen
Het is deze zelfde lach die ik toon, altijd
Het is deze zelfde lach die wil ik nooit meer kwijt
Ik heb controle over de wereld waarin ik leef
En mensen blijven daarvan af door de lach die ik geef
Alle pijn en verdriet die kan ik wel aan
Deze duivelse demonen zal ik verslaan
Verlies ik het ooit dan toch, en de lach verdwijnt
Dan hoop ik dat jij voor mij verschijnt!

31/08/2012

Geen opmerkingen:

Een reactie posten