Pagina's

dinsdag 26 januari 2010

Herhaling


Ik probeer weer wat woorden te verzinnen
Maar weet niet waar ik moet beginnen
Zoveel al gerijmt, zovaak al in herhaling gevallen
Dan is het de vraag of de woorden nog wel bevallen
Zo eindig ik trouw
Bijna altijd met de woorden dat ik van je hou
Maar ook al schrijf ik ze telkens weer
Ik schrijf ze met al m’n liefde, en dat is steeds wat meer
Want elke dag verkering met jou is van onkostbare waarde
Elke keer samen met jou is als een paradijs op aarde
Je raakte m’n gevoelige snaren
En hebt me echte liefde laten ervaren
Je liefde stroomde naar me als water uit de kraan
En m’n hartje ging steeds sneller slaan
Zonder jou doet nu zo’n zeer
Zonder jou dat wil ik niet meer
En ik eindig met de woorden stoffig en grijs
Ja, zo oud maar gemeend en wijs
En helemaal speciaal voor jou:
Weet lieverd, dat ik van je hou

Geen opmerkingen:

Een reactie posten